دوده فام (صدف)

دوده فام (صدف)۱۳۹۸/۱/۲۹ ۶:۰۴:۳۷

 

۱-گریدهای سخت

N-220:

مقاومت سايشي بالايي را ايجاد مي كند. قدرت كشش بالا و مقاومت در برابر پارگي خوبي را موجب مي شود. هدايت الكتريكي متوسطي دارد. در تاير كاميون ها و اتوبوس هاي مسافري و وسايل مكانيكي كاربرد دارد.

N-234:

مقاومت سايشي فوق العاده بالايي را فراهم مي آورد. ساختار بالايي دارد و در الاستومر ها و در آميزه هاي SBR/SR كاربرد دارد.

N-326:

اين گريد داراي ساختار پائين ، استحكام بخشي و مقاومت كششي بالا ، بسيار مقاوم در برابر پارگي و از هم گسيختگي در تركيب رابر مي باشد. در وسايل مكانيكي، بدنه اصلي تاير، تسمه و كمربند و در تاير خودرو هاي جاده اي كاربرد دارد.

N-330:

داراي مقاومت سايشي خوب به همراه خاصيت ارتجاعي بالا مي باشد و مقاوم در برابر كشش و پارگي مي باشد. به طور گسترده هم در رابر هاي سنتزي و هم در رابر هاي طبيعي كاربرد دارد و هم در تاير ها و هم در وسايل مكانيكي استفاده مي شود.

N-339:

مقاومت سايشي فوق العاده اي دارد. داراي ساختار بالا مي باشد و در تاير خودرو هاي مسافر بري و وسايل مكانيكي كاربرد دارد.

N-375:

این دوده از لحاظ مشخصات بسیار شبیه گرید ۳۳۹ می باشد.خاصیت تقویت کنندگی و ضریب سختی بالا و قابلیت فرآیندی عالی دارد و در صنعت تایر جهت ساخت لایه های میانی تایر استفاده می شود .

۲-گریدهای نرم

N-550:

مقاومت سايشي متوسطي دارد. داراي استحكام زياد، افت حجمي( انقباض ) و تورم بعد از قالب گيري كم مي باشد. قابليت ارتجاعي نسبتا بالايي دارد. در بدنه اصلي تاير، در چسب هاي زير سازي، در لوله ها، پوشش كابل ها و در برخي موارد ديگر كاربرد دارد.

N-660:

خاصيت استحكام بخشي متوسطي دارد . يك دوده با موراد استفاده زياد مي باشد. در تاير گرماي كمي توليد مي كند و در تمام الاستومر ها كاربرد دارد.

N-772:

خواص اين گريد مشابه گريد N-764 مي باشد ولي موارد كاربردش متفاوت بوده و در بدنه اصلي تاير نيز به كار مي رود.

دسته بندی مطالب

اطلاعات تماس :

info@aytaco.ir

تلفن: 021-65507718

وبسایت: پارسی گروپ

fa_IRفارسی
en_GBEnglish (UK) fa_IRفارسی